Happy New Year 2014 and Greeting~

serentetan pesan penulis dan ucapan selamat tahun baru untuk semuanya [:
(just a message from the author and saying happy new year for 2014 to all of the readers)
saya bingung sebenarnya pengunjung sudah menembus angka 1000 tapi itu siapa-siapa aja ya *kepo
(actually i'm confused about the amount of visitors which already reached 1k, but i don't know who they were lol)


weh ternyata setelah beberapa minggu vakum dari memantau blog saya yang begitu random ini pada akhirnya saya kembali lagi untuk mengecek--awalnya niat hanya sekedar mengecek-dan kemudian sepertinya akan menambah beberapa artikel yang tentunya bertemakan psikologi lagi haha.
ketika sempat beberapa waktu lalu ingin menambah kan impression mengenai beberapa anime yang telah saya tonton, saya tidak berhasil menyisihkan waktu dan saat disinilah saya--saat mengetik postingan ini-tiada niat untuk membuat review fuahaha maklumi lah~
(phew after few weeks i took a rest for checking this random blog of mine, at the end i'm back now to check it--at first, i just want to check it-and then i guess i'll add some psychology articles for more lol.
when few days ago i was willing to add my impression of some anime i had watched in this blog, i failed to find good free-time for it and here i am--when typing this post-there's no will to make even a single review lol pardon me *^*)



saya rasa cukup dulu saja greeting yang singkat dan--sekali lagi sebut saja-random ini.
terimakasih telah berkunjung kemari [:
(i think it's enough for just greeting and--one more time-should i say it's so random.
thanks for visiting my blog [: )



PERSONAL POST FROM:
× 『rui@96yR』【butterflyuu】 ×

Komentar